Tickets

  • Ik heb mijn ticket betaald, maar nog niet ontvangen.

    De tickets kunnen terecht zijn gekomen in de spambox. Mocht je jouw ticket(s) daar niet in terug vinden, vraag dan je ticket opnieuw aan via: https://www.yourticketprovider.nl/ticketopvragen Natuurlijk kun je ook een mailtje sturen naar info@yourticketprovider.nl

  • Kan ik mijn naam wijzigen op mijn ticket?

    Ja dit kan. Je kunt de naam op het ticket veranderen door de mail met het onderwerp ‘link naar je tickets’ op te zoeken. In deze mail klik je wederom op 'aankoop afronden' en daarna bij het ticket op 'pas aan & verzend opnieuw'. Hier kun je de naam en eventueel e-mailadres aanpassen en opnieuw versturen. Let wel op, hetzelfde ticket met dezelfde barcode wordt nogmaals verstuurd. Enkel de naam op het ticket is aangepast. Ieder ticket heeft een unieke barcode die slechts één keer gescand kan worden.

  • Moet ik mijn ticket printen?

    Het kan, maar je hoeft je ticket niet te printen aangezien de organisatie jouw ticket kan scannen van je mobiele telefoon. Yourticketprovider streeft naar zo min mogelijk papierverspilling. Houd er wel rekening mee dat je mobiel voldoende is opgeladen, zodat je geen problemen krijgt bij de entree van het event.

  • De prijs van de tickets was goedkoper dan de prijs die ik uiteindelijk heb betaald, hoe kan dit?

    Naast de ticketgelden, worden er ook nog Service- en Transactiekosten gerekend. Het verschilt per evenement hoe hoog deze bedragen zijn. Ook kan het zijn dat je (per ongeluk) de ticketgarantie hebt aangeklikt. Mocht dit niet de bedoeling zijn geweest. Neem dan direct na aankoop contact met ons op via info@yourticketprovider.nl.

  • Ik zou graag een factuur ontvangen voor mijn tickets. Kan dat?

    Je kunt jouw factuur vinden in jouw Yourticketprovider profiel - mijn tickets. Log in op Yourticketprovider met het e-mailadres waarmee jij jouw tickets hebt gekocht. Wachtwoord vergeten? Vraag deze eenvoudig op via de knop ‘wachtwoord vergeten?’. Hier vind je jouw tickets in het blauwe menu aan de linkerkant onder ‘Mijn Tickets’. Hier kun jij onder andere jouw tickets personaliseren, je ontvangstbewijs en/of factuur vinden door op het pijltje te klikken.

    Staat ‘factuur’ er niet tussen? Dan is het event als niet-zakelijk event aangemaakt en beschikken wij niet over de benodigde informatie om een factuur op te stellen. Neem in dat geval contact op met de organisatie óf gebruik het ontvangstbewijs voor jouw boekhouding.

  • Wanneer ontvang ik mijn nieuwe ticket van het verplaatste evenement?

    Deze worden automatisch verzonden, en ontvang je uiterlijk in de maand voorafgaand van het evenement. Hier hoef je niks voor te doen.

Algemeen

Tickets annuleren

Tweedehands ticketverkoop

Aanbetalingstickets (deposit tickets)

  • Ik heb mijn mail niet ontvangen

    De organisatie van het event stuurt je een mail met daarin de link naar de shop voor jouw tweede betaling. Mail niet ontvangen? Vraag hen deze opnieuw toe te sturen.

  • Ik ben mijn code kwijt

    Je kunt de shop openen met jouw unieke actiecode/barcode welke op jouw aanbetalingsticket staat. Code kwijt? Verstuur deze eenvoudig opnieuw naar jezelf via www.ticketopvragen.nl.

  • Mijn code werkt niet

    Let op! Het invulveld is hoofdletter- en spatiegevoelig.

    Gebruik de juiste code
    Om de shop te openen vul je de actiecode of barcode in welke op jouw aanbetalingsticket staat (rechtsonder op de pdf versie van het aanbetalingsticket). De actiecode is een code met cijfers én letters opgebouwd zoals XXXX-XXXX-XXXX. Het barcodenummer bestaat uit cijfers. De code begint niet met REF, dat is je bestelreferentie.

    Iedere code één keer te gebruiken
    Met iedere code kun je de shop één keer openen. Na betaling kun je de shop niet nogmaals openen met jouw unieke code. Betaling mislukt? Dan wordt jouw code na 15 minuten automatisch weer geldig.

    Met iedere code verzilver je één ticket
    Iedere code geeft je één keer toegang tot de shop om één ticket te verzilveren. Heb je meerdere tickets gekocht? Dien je de shop meerdere keren te openen met de verschillende codes.

    Had jij jouw tickets al gepersonaliseerd? Dan hebben jouw vrienden/vriendinnen zelf al hun code ontvangen. Codes zijn opnieuw naar jezelf te sturen via www.ticketopvragen.nl.

    De code geeft je enkel toegang tot de shop
    De code van jouw aanbetalingsticket geeft je enkel toegang tot de ticketshop. Je kunt deze code niet gebruiken bij het betaalproces bij ‘verzilver vouchercode’, omdat deze code geen waarde bevat. Hier verzilver je uitsluitend vouchercodes welke je als compensatie voor een geannuleerd event hebt ontvangen.

  • Ik wil mijn aanbetalingsticket refunden of doorverkopen

    Aanbetalingstickets (deposit tickets) zijn non-refundable en kunnen niet worden doorverkocht. Je dient eerst de tweede helft van jouw betaling te voldoen om het daadwerkelijke entreeticket te ontvangen. Mocht je verhinderd zijn kun je deze tickets doorverkopen via TicketSwap (of natuurlijk je vrienden en/of familie).