Hulp Nodig? Wij helpen jou graag.
Tickets
-
Ik heb mijn ticket betaald, maar nog niet ontvangen.
De tickets kunnen terecht zijn gekomen in de spambox. Mocht je jouw ticket(s) daar niet in terug vinden, vraag dan je ticket opnieuw aan via: https://www.yourticketprovider.nl/ticketopvragen Natuurlijk kun je ook een mailtje sturen naar info@yourticketprovider.nl
-
Kan ik mijn naam wijzigen op mijn ticket?
Ja dit kan. Je kunt de naam op het ticket veranderen door de mail met het onderwerp ‘link naar je tickets’ op te zoeken. In deze mail klik je wederom op 'aankoop afronden' en daarna bij het ticket op 'pas aan & verzend opnieuw'. Hier kun je de naam en eventueel e-mailadres aanpassen en opnieuw versturen. Let wel op, hetzelfde ticket met dezelfde barcode wordt nogmaals verstuurd. Enkel de naam op het ticket is aangepast. Ieder ticket heeft een unieke barcode die slechts één keer gescand kan worden.
-
Moet ik mijn ticket printen?
Het kan, maar je hoeft je ticket niet te printen aangezien de organisatie jouw ticket kan scannen van je mobiele telefoon. Yourticketprovider streeft naar zo min mogelijk papierverspilling. Houd er wel rekening mee dat je mobiel voldoende is opgeladen, zodat je geen problemen krijgt bij de entree van het event.
-
De prijs van de tickets was goedkoper dan de prijs die ik
uiteindelijk heb betaald, hoe kan dit?
Naast de ticketgelden, worden er ook nog Service- en Transactiekosten gerekend. Het verschilt per evenement hoe hoog deze bedragen zijn. Ook kan het zijn dat je (per ongeluk) de ticketgarantie hebt aangeklikt. Mocht dit niet de bedoeling zijn geweest. Neem dan direct na aankoop contact met ons op via info@yourticketprovider.nl.
-
Ik zou graag een factuur ontvangen voor mijn tickets. Kan
dat?
Je kunt jouw factuur vinden in jouw Yourticketprovider profiel - mijn tickets. Log in op Yourticketprovider met het e-mailadres waarmee jij jouw tickets hebt gekocht. Wachtwoord vergeten? Vraag deze eenvoudig op via de knop ‘wachtwoord vergeten?’. Hier vind je jouw tickets in het blauwe menu aan de linkerkant onder ‘Mijn Tickets’. Hier kun jij onder andere jouw tickets personaliseren, je ontvangstbewijs en/of factuur vinden door op het pijltje te klikken.
Staat ‘factuur’ er niet tussen? Dan is het event als niet-zakelijk event aangemaakt en beschikken wij niet over de benodigde informatie om een factuur op te stellen. Neem in dat geval contact op met de organisatie óf gebruik het ontvangstbewijs voor jouw boekhouding.
-
Wanneer ontvang ik mijn nieuwe ticket van het verplaatste
evenement?
Deze worden automatisch verzonden, en ontvang je uiterlijk in de maand voorafgaand van het evenement. Hier hoef je niks voor te doen.
Algemeen
-
Waar vind ik mijn referentienummer?
Je vindt dit nummer op je bankafschrift bij de betaling aan Yourticketprovider (Stichting Mollie Payments). Het nummer begint met de letters REF en wordt gevolgd door cijfers.
-
Waar kan ik terecht met inhoudelijke vragen over een event?
Voor inhoudelijke vragen (onder andere parkeergelegenheden, tijden en line-up) kun je terecht bij de organisatie van het desbetreffende event.
-
Ik heb een verkeerd e-mailadres opgegeven, hoe kom ik alsnog aan mijn tickets?
Als je je ticket(s) nog niet hebt ontvangen vanwege een foutief e-mailadres, is dit natuurlijk vervelend. Neem hiervoor contact met ons op en vermeld hierbij het referentienummer van de betaling en het foutieve mailadres. Als dit allemaal in orde is, sturen wij jou opnieuw de bestelde tickets toe.
Tickets annuleren
-
Het event is afgelast of verschoven. Ontvang ik mijn geld
terug?
Wanneer een organisatie genoodzaakt is om het event te annuleren of te verplaatsen, is dat voor alle partijen erg vervelend. De organisatie zal contact opnemen met Yourticketprovider om hun gewenste compensaties met ons door te nemen. De hoofdboeker wordt per mail op de hoogte gesteld van de eventuele compensaties, zoals het behouden van een ticket, het ontvangen van een voucher of het doneren van je ticketgelden. Of je ontvangt bericht dat jouw bestelling gerefund wordt. We adviseren ook eventuele socials van organisatoren in de gaten te houden voor meer informatie.
-
Ik kan helaas niet meer naar het evenement komen, maar ik heb
gekozen voor de ticketgarantie. Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn geld terugkrijg?
Wanneer je gekozen hebt voor onze ticketgarantie is het mogelijk om in bepaalde situaties je geld terug te ontvangen. Bekijk deze link: https://www.yourticketprovider.nl/ticketgarantie voor onze voorwaarden. Mocht de reden van annulering vallen onder de ticketgarantievoorwaarden willen wij je vragen het schadeformulier in te vullen en terug te sturen. Daarbij ontvangen wij graag een bewijsstuk van reden van annulering. Mocht de reden van annulering niet vallen onder de ticketgarantievoorwaarden zal een eventuele restitutie verlopen via de organisatie van het event.
-
Ik wil mijn bestelling annuleren/wijzigen, kan dat?
Wanneer het evenement plaatsvindt, maar jij niet meer in de gelegenheid bent om het evenement te bezoeken en dus je bestelling wilt annuleren of wijzigen, zal je hiervoor contact op moeten nemen met de organisatie. Wij als ticketingpartner kunnen niet over eventuele refunds of ruilmogelijkheden beslissen. Wanneer je een annuleringsverzekering hebt afgesloten bij de aankoop van het ticket, kun je contact met ons opnemen voor een restitutieverzoek via info@yourticketprovider.nl.
-
Hoe kan ik mijn refund terugvinden in mijn bankafschriften?
De refunds zijn terug te vinden onder 'Mollie Payments' of 'Stichting Derdengelden' en worden teruggestort op het rekeningnummer waarmee de tickets zijn aangeschaft.
-
Ik heb gekozen voor een voucher, maar ik kan deze nergens terugvinden, hoe kom ik hier
alsnog aan?”
Vraag je vouchers opnieuw aan via https://www.yourticketprovider.nl/ticketopvragen. Natuurlijk kun je ook altijd een mailtje sturen naar: info@yourticketprovider.nl
Tweedehands ticketverkoop
-
Ik kan helaas niet meer naar het event, kan ik mijn ticket doorverkopen?
Ja dit kan. Om je ticket te verkopen raden wij tweedehands ticketsites ticketswap.nl aan.
Voor meer informatie klik op de tweedehands tickets link onderaan deze pagina. -
Het event is uitverkocht, hoe kom ik alsnog aan tickets?
Tickets kopen via facebook of marktplaats raden wij niet aan vanwege de relatief hoge kans op fraude. Er zijn meerdere websites waarop tweedehands tickets worden aangeboden. Wij raden ticketswap.nl aan.
Voor meer informatie klik op de tweedehands tickets link onderaan deze pagina.
Aanbetalingstickets (deposit tickets)
-
Ik heb mijn mail niet ontvangen
De organisatie van het event stuurt je een mail met daarin de link naar de shop voor jouw tweede betaling. Mail niet ontvangen? Vraag hen deze opnieuw toe te sturen.
-
Ik ben mijn code kwijt
Je kunt de shop openen met jouw unieke actiecode/barcode welke op jouw aanbetalingsticket staat. Code kwijt? Verstuur deze eenvoudig opnieuw naar jezelf via www.ticketopvragen.nl.
-
Mijn code werkt niet
Let op! Het invulveld is hoofdletter- en spatiegevoelig.
Gebruik de juiste code
Om de shop te openen vul je de actiecode of barcode in welke op jouw aanbetalingsticket staat (rechtsonder op de pdf versie van het aanbetalingsticket). De actiecode is een code met cijfers én letters opgebouwd zoals XXXX-XXXX-XXXX. Het barcodenummer bestaat uit cijfers. De code begint niet met REF, dat is je bestelreferentie.
Iedere code één keer te gebruiken
Met iedere code kun je de shop één keer openen. Na betaling kun je de shop niet nogmaals openen met jouw unieke code. Betaling mislukt? Dan wordt jouw code na 15 minuten automatisch weer geldig.
Met iedere code verzilver je één ticket
Iedere code geeft je één keer toegang tot de shop om één ticket te verzilveren. Heb je meerdere tickets gekocht? Dien je de shop meerdere keren te openen met de verschillende codes.
Had jij jouw tickets al gepersonaliseerd? Dan hebben jouw vrienden/vriendinnen zelf al hun code ontvangen. Codes zijn opnieuw naar jezelf te sturen via www.ticketopvragen.nl.
De code geeft je enkel toegang tot de shop
De code van jouw aanbetalingsticket geeft je enkel toegang tot de ticketshop. Je kunt deze code niet gebruiken bij het betaalproces bij ‘verzilver vouchercode’, omdat deze code geen waarde bevat. Hier verzilver je uitsluitend vouchercodes welke je als compensatie voor een geannuleerd event hebt ontvangen.
-
Ik wil mijn aanbetalingsticket refunden of doorverkopen
Aanbetalingstickets (deposit tickets) zijn non-refundable en kunnen niet worden doorverkocht. Je dient eerst de tweede helft van jouw betaling te voldoen om het daadwerkelijke entreeticket te ontvangen. Mocht je verhinderd zijn kun je deze tickets doorverkopen via TicketSwap (of natuurlijk je vrienden en/of familie).